eComExpo

Eksponeringsmuligheder – for dig der ønsker øget synlighed på eComExpo

Ved at være synlig i vores kanaler får du øgede muligheder for at nå ud og engagere både nye og eksisterende kunder under messen. Vi tilbyder forskellige eksponeringsmuligheder, som er skræddersyet, så dit brand fremstår tydeligt og skiller sig ud fra mængden. Kontakt vores sælger ved interesse. 

Screens

Eksponering på skærme 

Animeret materiale, film op til 30 sekunder.
Præsenteret på messecentrets skærme.
Præsenteret på eLifes egne skærme i messehallen.
Mp4-format foretrækkes.  

Entrance vehicle

Eksponering i foyéren 

I afmærket område. Kun få. 

Keychain

Eksponering på nøglesnor  

Uddeling af nøglesnor i foyéren.
Udstilleren varetager selv produktionen af båndene.
En eksklusiv service til en større partner – inkluderet i sponsorat. 

Footsteps

Eksponering på fodspor 

Brandede fodspor fra foyéren til messehallen, der viser den korteste vej til din stand. Fodsporene printes og limes til gulvet (tæppet). Design og størrelse skal godkendes af os inden tryk. (Kun ét firma) 

Banner

Banner – nyhedsbrev/hjemmeside

eComExpo nyhedsbrev. Der er mulighed for, at du som udstiller kan købe plads i nyhedsbrevet som en yderligere eksponering af dit brand, produkter eller ydelser til en skarp målgruppe. Området til rådighed er et inter-aktivt banner, der linker videre til en af brandet defineret hjemmeside. Vores database indeholder e-mailadresser på cirka 30.000 personer.

Hjemmeside. For at øge din synlighed både før din deltagelse på eComExpo og mellem messerne, er der mulighed for at blive set på eComExpos hjemmeside: ecomexpo.dk. Besøgende søgte information om udstillere, køretøjer til prøvekørsel og billetkøb.

Mejsel

Besøgsundersøgelser

Hvad mente de besøgende om din tilstedeværelse på eComExpo? 

Analysevirksomheden Mejsel har siden starten gennemført grundige undersøgelser blandt eComExpos besøgende med henblik på, at vi bedre kan fordybe os i og forstå de besøgendes oplevelser. Det giver os et objektivt og mere retvisende billede, der stammer direkte fra den besøgende på messen.