Eksponeringsmuligheder – for dig der ønsker øget synlighed på eComExpo
Ved at være synlig i vores kanaler får du øgede muligheder for at nå ud og engagere både nye og eksisterende kunder under messen. Vi tilbyder forskellige eksponeringsmuligheder, som er skræddersyet, så dit brand fremstår tydeligt og skiller sig ud fra mængden. Kontakt vores sælger ved interesse.
Børsen Logistik/Transport
Eksponering på skærme
Animeret materiale, film op til 30 sekunder.
Præsenteret på messecentrets skærme.
Præsenteret på eLifes egne skærme i messehallen.
Mp4-format foretrækkes.
Eksponering i foyéren
I afmærket område. Kun få.
Eksponering på nøglesnor
Uddeling af nøglesnor i foyéren.
Udstilleren varetager selv produktionen af båndene.
En eksklusiv service til en større partner – inkluderet i sponsorat.
Eksponering på fodspor
Brandede fodspor fra foyéren til messehallen, der viser den korteste vej til din stand. Fodsporene printes og limes til gulvet (tæppet). Design og størrelse skal godkendes af os inden tryk.
Banner – nyhedsbrev/hjemmeside
eComExpo nyhedsbrev. Der er mulighed for, at du som udstiller kan købe plads i nyhedsbrevet som en yderligere eksponering af dit brand, produkter eller ydelser til en skarp målgruppe. Området til rådighed er et inter-aktivt banner, der linker videre til en af brandet defineret hjemmeside. Vores database indeholder e-mailadresser på cirka 30.000 personer.
Hjemmeside. For at øge din synlighed både før din deltagelse på eComExpo og mellem messerne, er der mulighed for at blive set på eComExpos hjemmeside: ecomexpo.dk. Besøgende søgte information om udstillere, køretøjer til prøvekørsel og billetkøb.
Besøgsundersøgelser
Hvad mente de besøgende om din tilstedeværelse på eComExpo?
Analysevirksomheden Mejsel har siden starten gennemført grundige undersøgelser blandt eComExpos besøgende med henblik på, at vi bedre kan fordybe os i og forstå de besøgendes oplevelser. Det giver os et objektivt og mere retvisende billede, der stammer direkte fra den besøgende på messen.